м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови



Пропуски занять

Пам'ятка батькам

Шановні батьки!

Сподіваємося, ви розумієте, що якість знань залежить від того, як систематично учень відвідує заняття в школі. Відповідно за Законом України „Про освіту” відповідальність за відвідування уроків дітей несуть батьки.

Пропонуємо вам ознайомитися з системою роботи ЗОШ № 13  щодо попередження пропусків занять учнями закладу освіти.

  1. Щоденно класний керівник здійснює контроль за відвідуванням занять учнями, відзначає відсутніх у класному журналі, записує прізвище учня (вказує на причину), записує відсутніх у кінці обліку пропуску уроків учнями школи.
  2. Батьки зобов’язані своєчасно інформувати класного керівника про причину відсутності дитини (учня) до початку занять в перший же день його відсутності на уроках.
  3. Виправдувальним документом про відсутність учня на уроках враховуються:
    • медична довідка з печаткою лікаря і установи;
    • записка від батьків (1-2) дня;
  4. Відпускати учнів з уроків по важливим причинам дозволяється класному керівникові, або учителю-предметнику, про це в той же день письмово повинно бути повідомлено заступнику директора з ВР або черговому адміністратору.
  5. Випускати учнів із школи дозволяється тільки по записці (установленого зразка) класного керівника або старшого чергового вчителя по школі.
  6. Класний керівник в кінці тижня здає інформацію про відвідування занять учнями (за установленим зразком):
    • ПІБ учнів пропустивши заняття;
    • кількість пропущених уроків;
    • причини;
    • вжиті міри.
  7. Заступнику директора з НВР постійно здійснювати контроль за веденням документації і за рахунком відвідування та прийняття мір до учнів, які ухиляються від навчання.
  •  


«Як допомогти дитині безпечно користуватись Інтернетом: ідеї для батьків».

 

 

 

 

 

 

 

Пришкільний табір

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz