м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови

Методична скриня

 

 

Розробки уроків з використанням елементів портфоліо за темою "Імідж. Селебріті." вчителя англійської мови Подзерки Н.В.

Урок 1 "Знаменитості з обкладинки. Опис зовнішності "

Урок 2 "Створення власного стилю одягу"

Урок 3 "Одяг: пошук та оцінка"

Розробка уроків з використанням ігрових технологій, вчитель французької,англійської мов Забара А.Ю.

Розробка позакласного заходу з англійської мови  для початкової школи 

 

Інтерактивний урок.

кейс ігор з французької мови 

Творчий проект" Ігри на уроках іноземної мови"

Урок з французької мови "Вітаємо у Франції"

 

Розробки уроків з використанням ІКТ, вчителя англійської мови Кашеварової Олени Віталіївни

Урок 1   "Сlothes" 5 клас 

Урок 2  "Travelling. Kinds of travelling."6 клас

Урок 3,4,5  " My favourite kind of travelling" 6 клас, "Тransport advantages and disadvantages" 6 клас, "At the travel agency" 6 клас

Урок 6  Відкритий урок за темою "Why do people travel?" 6 клас

Урок 7 "Travelling in Britain. What for?" 8 клас

Урок 8 "Libraries. Library rules" 6 клас

Урок 9 "Meet my pen-friend" 5 клас

 

Виховні позакласні заходи, вчитель англійської мови Кашеварова Олена Віталіївна

1) Вікторина по темі "Britain in brief" part 1 , part 2

2) Сценарій вікторини "I know Great Britain" 

3) Конкурс "The best cartoon translator"

4) Каледоскоп настольних ігор "Play games - learn English"

 

 

Дослідницькі роботи, статі з використання  ігрових технологій на уроках іноземної мови -вчитель Забара А.Ю.

Іноваційні технологій в вивчені іноземної мови

Інтернет у навчанні іноземної мови-переваги та функції.

https://yadi.sk/i/V-GfMrPL3Ht86A  Виступ на конкурсі  "Ми молоді"  Вчитель Забара А.Ю.


 

Пришкільний табір

Допоможи дитині

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz