м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови

Головна » Архів матеріалів
« 1 2 3 4 ... 36 37 »

5 травня о 11:00 учні Соледарської загальноосвітньої школи I-III ступенів №13 прийняли участь у мітингу на мікрорайоні Двуріччя, присвяченому 72-річниці перемоги над нацизмом у Другій Світовій Війні.

Соледарська загальноосвітня школа №13, наші учні,вчителі приєднуються до всіх привітань.

Ми розуміємо цей день не як день зброї та перемоги однієї країни над іншою. Сьогодні день спогадів,вшанування героїчних вчинків наших ветеранів.

Ніхто не забутий.

На полі ніхто не згорів.

Солдатсьткі портрети

на вишитих крилах пливуть.

... Читати далі »

Добавил: адміністратор | Дата: 05.05.2017 | Комментарии (0)

«ОСВІТА ДОНЕЧЧИНИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИМІРІ. 2017-2020 РОКИ»

      Якою буде освіта нашої області в найближчі роки? Це питання турбує кожного освітянина, кожного з  батьків, учнів нашого міста.  Сьогодні триває обговорення програми, за якою будуть працювати педагоги всього регіону.  Програма «Освіта Донеччини в європейському вимірі. 2017-2020 роки» є результатом співпраці Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та широких кіл педагогічної громадськості Донеччини. Програма  передбачає   наявність інновацій та реалізацію цікавих проектів, а саме створення освітніх округів, online-школи, Hub SchooL, впровадження дистанційного та індивідуального навчання.

         Запрошуємо всіх небайдужих до обговорення цього документа. Обговорення  цієї Програми  пройдуть у  форматі «Дайджест думок». Педагогам, батькам, учням, представникам громадськості пропонуємо ознайомитися з регіональною програмою за посиланням  “ОСВІТА ДОНЕЧЧИНИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИМІРІ. 2017-2020 роки” та висловити свою думку, заповнивши анкету Анкета "Регіональ ... Читати далі »

Добавил: адміністратор | Дата: 21.04.2017 | Комментарии (0)

В Україні триває міжнародний соціальний проект «Книга добра». Його благословив верховний архієпископ Києво-Галицький, Кардинал Любомир Гузар та підтримав Міністр Закордонних Справ України Павло Клімкін.

Більше 3000 людей надіслали свої історії про добрі вчинки. Серед них історія учня 3-В класу Соледарської школи І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови Марка Тищука «Олівці». Саме його маленька історія добра увійшла до п’ятидесяти найцікавіших, які відібрала літературна рада на чолі з письменницю Марією Матіос.

А 13 квітня 2017 року Марк разом з мамою Наталею Тищук відвідав Київ, де під час презентації ІІ етапу Книги Добра зустрівся з Міністром Закордонних Справ України Павлом Клімкіним. Свою розмову з хлопчиком Міністр почав словами Іоанна Павла ІІ: "Не бійся!". Ці ж слова ви прочитаєте і у Марковому оповіданні. Лишень прозвучали вони від Захисника України.

Тепер для історій про добро потрібно створити ілюстрації. Техніка виконання малюнку обирається автором на власний розсуд. Розмір конкурсної роботи – формат А-4. Обов’язково необхідно зазначити назву Доброї історії, до якої здійснювалась ілюстрація, прізвище, ім&rsqu ... Читати далі »

Добавил: адміністратор | Дата: 19.04.2017 | Комментарии (0)

У 2016-2017 навчальному році Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України у рамках співпраці з громадською організацією «Глобал Офіс» було оголошено конкурс на участь у проекті «GoCamp 2017», який спрямовано на підтримку літніх мовних таборів.

За результатом конкурсу було відібрано 611 навчальних закладів з усіх регіонів України, які планують влітку 2017 року проводити мовні табори GoCamp англійською, німецькою та французькою мовами, залежно від обраної мови табору. Саме для вчителів зазначених закладів і було проведено у кілька сесій тренінги міжнародними експертами для успішної організації таборів.

Соледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови також опинилася в числі переможців, і 10-11 квітня вчитель англійської та французької мов Ірина Курасова взяла участь в роботі дводенного тренінгу, організованого компанією GoGlobal, який проходив у місті Києві та який проводили міжнародні експерти з різних країн світу з метою успішної організації роботи мовних таборів та надання інструкцій щодо організації волонтерської діяльності. Адже участь в проекті «GoCamp 2017» передбачає залучення іноземних англомовних волонтерів до роботи у літніх мовних таборах. ... Читати далі »

Добавил: адміністратор | Дата: 12.04.2017 | Комментарии (0)

В рамках місячника сімейно-родинного виховання в Соледарській школі І-ІІІ ступенів № 13 з поглибленим вивченням англійської мови було проведено батьківський тиждень «Життя одне – бережи  його!». Початок заходам поклав святковий концерт, в якому прийняли участь батьки наших учнів, продемонструвавши свої таланти. Ми почули привітання матусі учня 2-В класу Шишко Ольги піснею «Мамині очі». Батьки 7-В класу, об’єднавшись разом з дітьми, прочитали вірш «Весна». Свої театральні таланти показали батьки 5-Б класу, а батько учня 8-А класу Авдієнко Дмитро виконав пісню під гітару. Талановита бабуся учениці 11-А класу Таранова Людмила Михайлівна прочитала вірш «Доброта».

  

  

... Читати далі »

Добавил: адміністратор | Дата: 03.04.2017 | Комментарии (0)

Пришкільний табір

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017