м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови

Головна » 2017 » Квітень » 3 » Батьківський тиждень
14:44
Батьківський тиждень

В рамках місячника сімейно-родинного виховання в Соледарській школі І-ІІІ ступенів № 13 з поглибленим вивченням англійської мови було проведено батьківський тиждень «Життя одне – бережи  його!». Початок заходам поклав святковий концерт, в якому прийняли участь батьки наших учнів, продемонструвавши свої таланти. Ми почули привітання матусі учня 2-В класу Шишко Ольги піснею «Мамині очі». Батьки 7-В класу, об’єднавшись разом з дітьми, прочитали вірш «Весна». Свої театральні таланти показали батьки 5-Б класу, а батько учня 8-А класу Авдієнко Дмитро виконав пісню під гітару. Талановита бабуся учениці 11-А класу Таранова Людмила Михайлівна прочитала вірш «Доброта».

  

  

 

Протягом тижня психолог Олійник В.А. надавала консультації для батьків «Чому не  складуються доброзичливі стосунки у сім’ї», проводила індивідуальну роботу з учнями, які потребують посиленого психолого-педагогічного супроводу на тему відносин в сім’ї. Класними керівниками проведено батьківські збори за темою «Життя одне бережи його». На них було запрошено шкільного психолога, яка розповідала про зміни в характері та поведінці підлітків, зупинилася на питанні щодо найпоширеніших помилок у вихованні підлітків та інформувала батьків з питання етики сімейних відносин.

28.03 практичним психологом Олійник В.А. для класних керівників проведено тренінгові заняття.

29.03 відбулася виставка малюнків та поробок «Захоплення моєї сім’ї», на якій були представлені роботи, створені родинами наших учнів. Тут були витвори із бісеру, поробки до великодніх свят, в’язанні власноруч іграшки, малюнки, прикраси тощо.

  

  

  

  

Заступником директора з ВР Андріановою Т.О. та психологом Олійник В.А. 29.03 організовано та проведено батьківський всеобуч «Дружна сімя – першоджерело людського духу».

30.03 паралель п’ятих класів прийняла участь у спортивно-розважальній програмі «Тато, мама, я – спортивна сімя», що проводилася на базі спортивного комплексу. Були створені дві команди, до складу яких входили діти та їх батьки. Проводилися естафети,  пов’язанні з життям родини: «Велике прання», «Подаруй квітку мамі», «Дорога до школи», «Приготуй сніданок», «Ранок в родині», «Сидячи за партою». Вболівальники також  приймали активну участь, підтримуючи свої команди віршомовками та плакатами.

  

  

  

Батьківський день у школі «Батьки – вчителі життя», який  відбувся 31.03, був завершенням батьківського тижня. В цей день батьки мали змогу спробувати себе в ролі вчителя та провести урок або класну годину. За результатами проведених заходів з’ясувалося, що вони були дуже різноманітні: бесіда-гра «Я і моя родина» (5-А), урок-розповідь «Моя професія» (6-В), круглий стіл «Моя музична сім’я», бесіда «Світ професій», бесіда з лікарем анестезіологом, майстер-клас з бісероплетіння (8-Б), з виготовлення 3D-панелі та малювання за допомогою кофе (5-Б), з виготовлення орігамі, майстер-клас «Повітря у моєму житті» (1-А), круглий стіл «Родинні свята», урок Основи здоров’я ( 3-А), майстер-клас з перукарства (9-А) тощо.

  

  

  

  

  

Категорія: | Додав: адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пришкільний табір

Допоможи дитині

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz