м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови

Головна » 2017 » Вересень » 18 » Нагородження учасників IV Всеукраїнської мистецької акції «Мій Шевченко – мій світ»
19:20
Нагородження учасників IV Всеукраїнської мистецької акції «Мій Шевченко – мій світ»

 З 13 по 16 вересня у м.Київ відбулося нагородження учасників IV Всеукраїнської мистецької акції для обдарованих дітей та молоді «Мій Шевченко – мій світ». Від нашої школи у номінації «Рукописна книга» Ружинська  Анастасія і Мироненко Денис, учні 11-А класу,  вибороли І місце, створивши книгу малюнків про рідне місто Соледар. Їх разом з вчителем-керівником Подзеркою Наталією було запрошено до Національного музею Тараса Шевченка на урочисте  нагородження. Серед  3500 учасників вони стали найкращими! Генеральний директор музею Д.В.Стус вручив дітям та вчителю грамоти і призи.

Чотири незабутні дні в Києві, насичені спілкуванням з учасниками і організаторами Мистецької акції, соледарці запам’ятають назавжди. Співробітники музею  проводили для дітей квести,  майстер-класи, організовували екскурсії містом. 

Висловлюємо щиру подяку за допомогу в організації поїздки до Києва директору школи, Смазі Галині Леонідівні та голові профкому ДП «Артемсіль» Попову Андрію.

Своїми враженнями від поїздки ділиться Ружинська Анастасія:

«А чи багато ви знаєте про Україну? Впевнена, що ні. Адже провівши лише чотири дні у Києві, я зрозуміла, як багато я не знала та не бачила. Розпочалася наша подорож до Києва із перемоги у  Всеукраїнській дитячій мистецькій акції "Мій Шевченко - Мій світ ", де наша рукописна книга про Соледар посіла перше місце. Саменаша книга прославила  місто Соледар  у столиці України та показала, яке воно важливе для всієї України.

Чотириденне перебування в Києві залишило на згадку багато яскравих спогадів.

Почалося наше пізнання Києва з відвідування Національного музею Тараса Шевченка, де саме і відбулося нагородження переможців IV Мистецької акції «Мій Шевченко – мій світ». Відвідавши найбільший  музей, присвячений Тарасу Шевченко , ми дізналися багато про життя самого Тараса, побачили оригінали його картин та з чого саме розпочиналася мисьтецька діяльність письменника. Згодом ми відвідали справжній будинок Тараса Григоровича та Національний музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенків. Але завдяки організаторам акції, ми мали змогу не лише подивитись на мистецькі роботи видатних людей, а і взяти участь у їх створені. На майстер-класах ми познайомились із сучасним  письменником Сергієм Лоскотом та згодом мали змогу намалювати свою картину для створення книги вражень.

На цьому наша подорож не закінчилася, адже потім ми мали пішохідну оглядову екскурсію по видатним місцям Києва, таким як Софія Київська, Андріївський узвіз, Контрактова площа, Майдан Незалежності та Опера імені Тараса Шевченка. Щоб зацікавити нас, як випускників школи, нам провели екскурсії біля найстаріших та найрейтинговіших університетів України: Національний університет імені Тараса Шевченка та Києво-Могилянська академія.»

Категорія: | Додав: адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Допоможи дитині

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Пришкільний табір

Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz