м. Соледар, Донецька обл. 

 о ф і ц і й н и й  с а й т
Ви увійшли як Гість

Соледарська загальноосвітня школа
I-III ступенів
13 з поглибленим вивченням англійської мови

Головна » 2017 » Січень » 12 » Учні Соледарської ЗОШ №13 відвідали місто Львів
01:56
Учні Соледарської ЗОШ №13 відвідали місто Львів

Напередодні Нового Року 42 учні Соледарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови за запрошенням військових, волонтерів, Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, капеланів та священнослужителів відвідали місто Львів.

З 24 по 27 грудня 2016 року школярі мали змогу відвідати найвидатніші пам’ятки старовинного міста Львова, Національну академію сухопутних військ імені Петра Сагайдачного, зустрітися зі своїми однолітками з навчальних закладів міста, насолодитися святковою атмосферою різдвяного Львова.

Наш візит розпочався з теплої і душевної зустрічі на залізничному вокзалі, де всі учасники делегації отримали пам’ятні обереги. Цього ж дня відбулася піша прогулянка центром міста, в ході якої діти відвідали служби у низці храмів та ознайомилися з традиціями святкування Різдва Христового.

 

25 грудня нашу делегацію було запрошено до Національної академії сухопутних військ імені Петра Сагайдачного. Діти залишилися задоволені та глибоко вдячні генерал-лейтенанту Павлу Ткачуку та підпорядкованому йому колективу за гостинність та щирість, виявлені військовими під час зустрічі учнів. Цей візит сприяв організації якісної профорієнтаційної роботи та отриманню знань про міжнародне військове співробітництво. Під час екскурсії академією наші школярі змогли побачити найсучасніші зразки української військової техніки, дізнатися про історію української армії, що сприяло національно-патріотичному вихованню, формуванню шанобливого ставлення до подвигу українського воїна та його вірному служінню суверенітету, територіальній цілісності та неподільності нашої держави.

 

 

 

Після цього діти мали можливість відвідати Цитадель та побачити панораму міста з оглядового майданчика. Наступною стала незабутня екскурсія Палацом Потоцьких. На згадку про це у школярів залишилися велика кількість фотографій та маса яскравих вражень. А пішохідна екскурсія центром міста та відвідання кінотеатру стали блискучим закінченням другого дня у Львові.

26 грудня розпочалося з цікавої подорожі «Чудо-поїздом», в ході якої школярі побачили пам’ятки міста та дізналися багато цікавого про їх історію, та архітектуру. Подорож продовжилася екскурсією до Ратуші.

Крім того, 26 та 27 грудня наша делегація мала змогу відвідати Львівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 49 та Львівський навчально-виховний комплекс імені Василя Симоненка з поглибленим вивченням німецької мови «Спеціалізована школа І ступеня – гімназія». Наші учні залишилися щиро вдячні директорам цих навчальних закладів Йосипу Тирану та Ярославі Скоропад і підпорядкованим їм педагогічним та учнівським колективам за гостинність та душевність, виявлені ними під час зустрічі школярів нашого закладу. Переглядаючи театралізовану виставу у ЗОШ №49 діти змогли долучитися до стародавніх традицій святкування українського Різдва та відчути себе незамінною ланкою у неперервному плетиві національних традицій. А концертна програма, підготовлена школярами Львівського навчально-виховного комплексу імені Василя Симоненка, дала змогу нашій делегації насолодитися красою української музики та пісні. Представники учнівської спільноти залишились глибоко вражені екскурсією шкільними музеями, присвяченими політичній діячці Ользі Бесараб та видатному українському письменнику Василю Симоненку. Солодощі та подарунки, презентовані цими навчальними закладами, залишили теплі спогади про ці зустрічі та місто Львів.

 

   

В останній день нашої подорожі делегація мала можливість відвідати Національний музей-меморіал Тюрма на Лонцького. В ході екскурсії учні дізналися про трагічні сторінки з історії Львова та криваві події часів Другої Світової війни та радянського періоду. Ніхто не залишився байдужим до людських трагедій тих часів.

Додому діти повернулися сповнені незабутніх вражень, яскравих емоцій та чарівних спогадів про дивовижну казку, яку їм подарувало місто Львів.

Педагогічний, учнівський та батьківський колективи Соледарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 з поглибленим вивченням англійської мови висловлюють щиру подяку за якісну організацію подорожі до Львова усім причетним та небайдужим, а особливо Вячеславу Гудимі, Тарасу Греню, Ірині Дзьобі, Михайлу Гордону, всім, хто зробив цю передноворічну казку реальністю.

Категорія: | Додав: адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Допоможи дитині

Гаряча лінія
Сторінка facebook

 

Підпишись на канал
Пошук на сайті
Пришкільний табір

Нотатки сьогодення

Ячмінь Наталія

«Я - КВЕСТЕР»

Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме. Квест(з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер- гравець в один з видівквеста. Моя професія- це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять… 1 клас. На старт!Увага! Марш!Квест розпочато… «Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!» В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені! 2 клас. ½ квесту!!! На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти. В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи! 3 клас. Переведемо подих… Мета - нові очікування.Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань. Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина! 4 клас. Нарру Еnd. «Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть! Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер! P.S. Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!
Статистика сайту
Соледарська ЗОШ 13 © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz